Over SVS+

SVS+ bevat naast het spelervolgsysteem veel meer functionaliteiten:

Zo kunt u in SVS+ o.a.:

• De volledige ledenadministratie onderbrengen, inclusief het opboeken van contributievorderingen en het incasseren van betalingen.
  • Elftallijsten maken.
  • De sponsoradministratie doen.
  • Via de narrowcastingmodule op de tv in de kantine alle relevantie informatie tonen.
  • De clubwebsite volledig beheren.

SVS+ is een product van Emeni Automatiseringstechnieken en ontwikkeld door Ingrid van der Heijden. Ingrid is 14 jaar  bestuurslid  / secretaris van RSC Alliance uit Roosendaal geweest. Zij heeft dus, naast het feit dat zij ruime ervaring heeft met het programmeren van webapplicaties, veel kennis over hoe de organisatie van een voetbalvereniging in elkaar (kan) zit(ten).