Door te klikken op de optie Team > Teams bewerken wordt de pagina met alle teams getoond. Door een team aan te klikken kunnen de gegevens worden gewijzigd. Door te klikken op de knop Team toevoegen kunnen de gegevens van een nieuw team worden toegevoegd. De gegevens die hier worden vastgelegd worden op verschillende plaatsen in SVS+ (en eventueel de website) gebruikt.

Teams

Per team kunnen, op de tab Algemeen, een aantal gegevens worden ingevuld.

Actief: vul hier in of het team 'op dit moment' actief is.

Naam: vul hier de naam van het team in.

Categorie: vul hier de naam van de categorie in waarin het team valt (kabouters, pupillen, junioren of zaterdagsenioren of zondagsenioren).

Aanvangstijd: vul hier de aanvangstijden van de thuiswedstrijden in.

Klasse: vul hier de klasse waarin het team speelt in.

Speeldag: vul hier de speeldagen (van de wedstrijden) van het team in.

Presentie: kies hier of het team gebruik maakt van de mogelijkheid om presentielijsten in te vullen.

Opstelling: vul hier de standaardopstelling van het team in.

Teamfoto: selecteer hier de teamfoto.

Trainingstijden: vul hier per dag de begin- en eindtijden van de trainingen in.

Teams - Bewerken

Op de tab Spelers kunnen de spelers die 'in het huidige seizoen' in het elftal spelen worden geselecteerd. Dit is gekoppeld aan het veld team huidige seizoen bij de spelersgegevens.

Teams - Bewerken

De gegevens t.b.v. de KNVB API hoeven alleen ingevuld te worden als deze gebruikt wordt.

Naam team: vul hier de naam van het team in zoals deze op voetbal.nl vermeld staat.

Periode: vul hier in of bij het betreffende team periodes van toepassing zijn (1=ja / 0 of niets=nee).

De overige velden worden automatisch ingevuld nadat is geklikt op de knop Ververs API-koppeling.

Teams - Bewerken

Op de tab Autorisatie kan per gebruiker worden ingesteld of hij de gegevens van het betreffende team mag raadplegen. Per gebruiker kunnen maximaal 3 rollen worden ingesteld.