SVS+ kan worden gestart via de url https://demo.svsplus.nl/; hier kan demo worden vervangen door de url die aan uw club is toegekend. Om SVS+ te kunnen gebruiken moet u inloggen. Dit kan door het invullen van uw e-mailadres en wachtwoord en vervolgen te klikken op Inloggen.

Inloggen

Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u door te klikken op Wachtwoord vergeten? een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan op het ingevulde e-mailadres een bericht met een nieuw wachtwoord. Nadat u bent ingelogd met het nieuwe wachtwoord kunt u dit eventueel aanpassen via Mijn gegevens.

Nadat u bent ingelogd komt u op de Homepage. U ziet nu de voor u, op basis van uw autorisatie, beschikbare menu-opties. Rechtsboven in het scherm ziet u uw naam en de rol waarmee u bent ingelogd. Daarnaast ziet u de opties Uitloggen en Help. Via de optie Help wordt u doorgelinkt naar de online handleiding van SVS+.

Als aan de actieve rol (leider of trainer) meerdere teams zijn gekoppeld, ziet u uw naam en rol en een pijltje waarmee u, via een dropdown, een ander team kan selecteren. Door te klikken op uw naam wordt de pagina Mijn gegevens geopend. Hier kunt u (indien van toepassing) een andere rol selecteren of uw wachtwoord wijzigen.

Mijn gegevens