Functies die binnen de club voorkomen kunnen op eenvoudige wijze worden toegevoegd/bewerkt.

Door te klikken op de optie Algemeen > Functies wordt de pagina met functies getoond. Door een functie aan te klikken kunnen de gegevens worden gewijzigd. Door te klikken op de knop Functie toevoegen kunnen de gegevens van een nieuwe functie worden toegevoegd. De functies kunnen via Leden worden gekoppeld aan een lid.

Algemeen - Functies

Per functie kunnen een aantal gegevens worden ingevuld.

Naam: vul hier de naam van de functie in.

Rol (gekoppeld aan team): geef hier aan of de functie een 'rol' binnen de vereniging betreft die aan een team gekoppeld is. Denk hierbij bijvoorbeeld aan functies als trainer, leider, assistent- scheidsrechter.

Notificatie afgelastingen: geef hier aan of de leden die aan een functie zijn gekoppeld een notificatie moeten ontvangen bij afgelastingen.

Algemeen - Functies