Door te klikken op de optie Leden > Beoordelingen wordt de pagina met beoordelingen geopend. Van welke leden u de gegevens mag zien is afhankelijk van uw rol. Als u leider of trainer bent ziet u alleen de leden die bij uw team horen. Als coördinator ziet u de gegevens van de leden die horen bij de teams waarvan u de coördinator bent. Als bestuurslid ziet u de gegevens van alle leden.

Als u gegevens van meerdere teams kunt zien, ziet u ook de mogelijkheid om de resultaten te filteren op team. Daarnaast is het mogelijk om te zoeken op basis van een start- en einddatum.

Leden - beoordelingen

Door een beoordeling aan te klikken kunnen de betreffende gegevens worden geraadpleegd/bewerkt. Per beoordeling kunnen een aantal gegevens worden ingevuld. De onderdelen/categorieën die worden getoond zijn afhankelijk van de positie die bij de spelergegevens is ingevuld.

De indeling van de onderdelen/categorieën en de koppeling daarvan aan de verschillende posities kunnen worden bewerkt via Algemeen > Beoordelingen.

Leden - beoordeling